Workshopy

Nově se můžete se zapsat na dva workshopy. (jsou-li k dispozici volná místa).

Pro přihlášení na workshopy je nutné se přihlásit.

Čas Název Volná místa
10:15 13:15
Heureka Roadshow 2018 workshop
8
Roadshow je určena především e-shopům nebo zástupcům agentur, kteří se chtějí dozvědět jak vlastně Heureka funguje, lépe proniknout do základů Heureky, dozvědět se novinky a lépe pochopit nastavení jednotlivých funkcí. Nepropásněte šanci poslechnout si i šéfa našich analytiků Michala Buzka, který poví vše o datech a statistikách. I další zástupci Heureky vás na praktických příkladech provedou Heurekou a ukážou jak ji využít efektivně a na maximum. Zaznějí témata jako: Jak nejlépe nastavit váš obchod na Heurece; co je to XML feed a co o něm musíte vědět; jak správně párovat produkty; o nejčastějších chybách, kterými se e-shopy připravují o klienty; jaké funkce Heureky vám mohou pomoci navýšit zisky; zdali se zapojit do Heureka Košíku; a mnohem více.
10:15 11:45
Filip Podstavec - Pravidelné SEO aktivity na vašem eshopu za použití Marketing Mineru
1
Specializace většiny konzultantů se točí kolem jednorázových analýz, auditů a podobných aktivit. Co jsou ale pravidelné aktivity, které můžete na svém eshopu provádět každý měsíc nebo každý den a pomáhat tak kontinuálně svému eshopu růst? Několik z nich si představíme krok za krokem na workshopu. Všichni účastníci zároveň dostanou dočasně přidělený tarif v nástroji Marketing Miner, aby si mohli vyzkoušet tyto pravidelné aktivity přímo na svém eshopu.
11:45 13:15
Adam Kurzok - Prodávejte na Amazonu
1
Praktický wokrkshop — jak začít prodávat své zboží na Amazonu. Neomezujte se jen na český přeexponovaný trh a prodávejte na největším tržišti na světě. Již tyto Vánoce.
13:30 15:00
Marek Růžička - Propojení e-mail marketingu a chatbotů a jejich využití v marketingové strategii
0
Zvažujete využití chatbota ve firemní komunikaci? Přijďte na workshop, v rámci kterého si názorně ukážeme, kde a jakým způsobem správně zaujmout zákazníka, jak od něj získat potřebná data a jak s nimi dále pracovat napříč komunikačními kanály - ať už v komunikaci na Facebooku nebo přes e-mailová obchodní sdělení. Dozvíte se, čemu je lepší se vyvarovat a co naopak v komunikaci rozhodně nevynechat. Těšit se můžete i na ukázky nejlepších příkladů z praxe.
13:30 15:00
Luděk Volejník - Začínáme s Mergadem
1
Mergado je šikovný nástroj, který e-shopy používají k řízení inzerce na zbožových srovnávačích jako jsou: Heureka, Zboží.cz, Glami, Favi, Biano, Google nákupy a další. Seznámíme se s tím, jak Mergado vypadá, co umí a jak e-shopům s produktovou inzercí pomáhá. Ukáži Vám, jak snadno a rychle jde základní úpravy produktového feedu v Mergadu nastavit a můžeme se zaměřit i na Vaše konkrétní dotazy k nastavení Mergada, párování produktů na Heurece či biddingu.
13:30 15:00
Karel Dytrych - Jak na delegování, procesy a automatizaci práce e-shopů
1
Každý e-shop řeší spousty úkolů. Popisky produktů, marketingové kampaně, vývoj e-shopu, účetnictví, obsah na blog, offline akce. Do toho je potřeba komunikovat se spoustou dodavatelů, externisty, brigádníky. Jak se s tím vším efektivně vypořádat? Jak na efektivní spolupráci v týmu? Jak dotahovat úkoly, chytře a snadno? Na workshopu ukážu, jak na to v oblíbeném českém nástroji Freelo.cz. Většina postupů půjde ale aplikovat i na jiné nástroje.
15:15 16:15
Jan Slezák, Kateřina Nejedlá - Připravujete se svým eshopem na hlavní sezonu?
2
Poslechněte si tipy jak správně vyladit své PPC kampaně, poslední i připravované novinky z Skliku a zároveň jak maximalizovat tržby na Zboží.cz. Workshopem Vás provedou ostřílení konzultanti Katka a Honza, kteří se podělí i o zkušenosti přímo z kuchyně Seznam.cz.
15:15 16:45
Pavel Rusinský - Expanze e-shopu do zahraničí s Mergadem
9
Přemýšlíte nad expanzí do zahraničí? Na workshopu se dozvíte, jak pracovat s Mergadem se zaměřením na zahraniční vyhledávače zboží. Tématem bude Google Shopping, Google AdWords, Facebook a jak si s nimi poradit pomocí Mergada a jeho aplikací.
15:15 16:45
Zbyněk Hyrák - Jak číst a vyhodnocovat data v Google Analytics
0
Sledujete pouze návštěvnost vašeho e-shopu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů? V tomto workshopu se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Ukáži vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát. Které to jsou, a co ve skutečnosti znamenají? Podíváme se blíže i na asistované konverze. Dozvíte se, proč bychom jim měli věnovat více pozornosti. Přijďte na workshop a poznejte webovou analytiku zblízka!
16:30 18:00
Jiří Guňka - Jak na vstupní analyzu pro úspěšný bidding
4
Chcete zlepšit výkon své inzerce, ale nevíte kde začít? Využijte data ze zdrojů, které už teď máte k dispozici. Ukážeme si, jak vám data z Heureka sortiment reportu, měření konverzí, Google Analytics a dalších dostupných zdrojů pomohou zlepšit nastavení cen za proklik, tak aby vám inzerce na Heurece dělala radost.
17:00 18:15
Zbyněk Hyrák - Jak číst a vyhodnocovat data v Google Analytics.
0
Sledujete pouze návštěvnost vašeho e-shopu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů? V tomto workshopu se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Ukáži vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát. Které to jsou, a co ve skutečnosti znamenají? Podíváme se blíže i na asistované konverze. Dozvíte se, proč bychom jim měli věnovat více pozornosti. Přijďte na workshop a poznejte webovou analytiku zblízka!
17:00 18:15
Petra Dolejšová - Aby vás PPCčka nedostala do maléru
1
Používáte k propagaci e-shopu PPC reklamu? To, že nebude fungovat, zdaleka není ten nejhorší scénář. Podíváme se na všechny nástrahy, které vás můžou potkat, když se při nastavování PPC vy nebo vaše agentura neorientujete v zákonech. Na praktických příkladech vám vysvětlím, co mají společného PPC reklamy a nekalá soutěž, GDPR, autorská práva, ochranné známky a očekávané ePrivacy, a co z toho vás může dostat do maléru a nad čím mávnout rukou.