Workshopy

Můžete se registrovat na dva workshopy. (jsou-li k dispozici volná místa)

Pro registraci na workshopy je nutné se přihlásit.

Čas Název Volná místa
10:00 11:30
Luděk Volejník - Praktická optimalizace feedu pro Heureku a Glami
2
Ukážeme si praktické kroky v Mergadu pro vyladění feedu na Heureku a Glami. Vytvoříme exporty, upravíme názvy produktů, namapujeme kategorie, nastavíme dopravu, základní bidding, parametry pro filtry na zbožácích. Absolvováním workshopu získáte přehled o možnostech a funkcích Mergada, budete vědět jak s ním konkrétně pracovat.
10:00 11:30
Veronika Dostálová - Jak na fungující e-mail marketing
0
Jste s e-mail marketingem teprve na začátku? Posíláte jen pravidelné newslettery na celou databázi a rádi byste váš e-mailing posunuli někam dál? Přijďte na workshop a zjistěte, jak vše správně nastavit hned od začátku a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Zaměříme se na způsoby aktivního sběru kontaktů a dalších důležitých dat o vašich zákaznících. Ukážeme si tipy pro tvorbu atraktivní e-mailové šablony i samotné rozesílky včetně základů personalizace. Dotkneme se doručitelnosti a vyhodnocování kampaní. A na závěr se budeme věnovat automatizaci a segmentaci. Nebudou chybět ani ukázky vzorových segmentů a nejoblíbenějších scénářů automatických kampaní.
10:00 11:30
Nikola Zubalíková - Jak se neplácat v sociálních sítích
2
Není divu, že vás ze sociálních sítích brní hlava. Žere to spoustu času, je jich hodně a každá je jiná. Nevíte, kudy kam. Na příkladech z praxe si ukážeme: • Jak komunikovat na sítích, jaký zvolit styl a tón. • Jaký obsah publikovat, jak ho na jednotlivých sítích odlišit a jestli vůbec. • Jaké jsou nejčastější problémy e-shopařů a jak se jim vyhnout. Mrkneme hlavně na Facebook a Instagram, naťukneme Twitter a Youtube.
11:45 13:15
Patrik Babinec & Michal Tyleček - Jak správně spočítat intralogistické náklady pro vaše podnikání?
5
Náklady na externí logistiku vypočítáte jednoduše. Každý majitel e-shopu dobře ví, kolik ho stojí odeslání jedné zásilky. Ale co náklady na interní logistiku? Jste schopni přesně definovat všechny položky, které vstupují mezi vaše intralogistické náklady? Abyste toho byli schopni, musíte si odpovědět na pár základních otázek. Které to jsou a jak zmíněné náklady spočítat si řekneme na workshopu, kde s vámi spočítáme vaše náklady. Nakonec si můžete také porovnat, zda se vám vyplatí logistiku řešit vlastní cestou nebo ji outsourcovat 3PL odborníkovi neboli sáhnout po fulfillmentu.
11:45 13:15
Kateřina Nejedlá & Jan Slezák - Léto už je za námi, teď přišel čas řešit Vánoce.
1
Máte připravené kampaně na nejdůležitější období v roce? Víte, jak ovlivňuje XML feed kvalitu vašich kampaní na Zboží.cz, PI i DRTG? Připravili jsme si pár praktických tipů, které vám pomohou zviditelnit nabídky z vašeho e-shopu. Zároveň se dozvíte, s jakými nejčastějšími chybami se v XML feedech setkáváme a jak mohou ovlivnit spuštěné kampaně. Na závěr poodhalíme, na čem tým Skliku zrovna pracuje a na jaké vylepšení se už brzy můžete těšit.
11:45 13:15
Michal Husák - Sloganem k vyšším ziskům
0
Na workshopu si zkusíte vytvořit vlastní úderný slogan. Zaplujete do tajů kreativní tvorby, psychologie a obchodní stránky tvorby sloganů. Ukážeme si špatné a dobré příklady reklamních sloganů. Pokud máte svůj projekt, vymyslíte si vlastní slogan, který budete hned další den moct používat.
13:30 15:00
Zbyněk Hyrák - Jak číst a vyhodnocovat data v Google Analytics
0
Sledujete pouze návštěvnost vašeho webu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů? V tomto workshopu se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Ukáži vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát (například míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.). Chcete se dozvědět, jak byl účinný váš e-mailing a které PPC kampaně byly nejúspěšnější? Nebo váháte nad tím, které nevýkonné PPC kampaně máte vypnout, ale nevíte, podle jakých indicií je poznat? Podíváme se blíže i různé typy konverzí i mikro-konverzí. Zjistíte také, jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat. Přijďte na workshop a poznejte webovou analytiku zblízka!
13:30 15:00
Petr Handlíř - Optimalizujte Facebookové reklamy na konverze
0
Na workshopu se naučíte jak získat z propagace na Facebooku to, co je skutečným cílem. Ať už jsou to nákupy, odeslané formuláře, nebo “jen” kvalitní návštěvnost. Dále se také naučíte jak své kampaně pomoci vlastních konverzí průběžně optimalizovat a vyhodnocovat, abyste ze svých rozpočtů získali maximum.
13:30 15:00
Martin Zítek - CSS Shopping Ads - Strašák nebo příležitost?
0
Co se skrývá za CSS Shopping Ads? - Důvod vzniku Google CSS programu - Prozradím jeho výhody, nevýhody i úzskalí - Popíši přístupy CSS partnerů - Na reálných live datech ukáži rozdíl mezi CSS Shopping Ads by Heureka a Shopping Ads by Google
15:30 17:00
Zbyněk Hyrák - Jak číst a vyhodnocovat data v Google Analytics
1
Sledujete pouze návštěvnost vašeho webu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů? V tomto workshopu se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Ukáži vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát (například míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.). Chcete se dozvědět, jak byl účinný váš e-mailing a které PPC kampaně byly nejúspěšnější? Nebo váháte nad tím, které nevýkonné PPC kampaně máte vypnout, ale nevíte, podle jakých indicií je poznat? Podíváme se blíže i různé typy konverzí i mikro-konverzí. Zjistíte také, jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat. Přijďte na workshop a poznejte webovou analytiku zblízka!
15:30 17:00
Adam Križan & Karolína Fenclová - Jak na mapové služby? Atraktivní mapa na webu krok za krokem
20
Kde a jak správně implementovat mapové služby, aby byl výsledek co nejlepší? Pojďte s námi nahlédnout do světa Google mapových služeb. Ukážeme Vám, jak zacházet s novou konzolí Google Maps Platform a jak vložit na Váš web jednoduchou i pokročilou mapu. Také Vám ukážeme, jak můžete do svého checkout procesu implementovat našeptávač (Places Autocomplete) abyste urychlili odbavení Vašich zákazníků. Přijďte se dozvědět něco víc o mapových službách Google.
15:30 17:00
Jiří Guňka - Jak ve správě zbožáků ušetřit čas a být zároveň v obraze
21
Zajímá vás jak z Bidding Foxu dostat víc, než je na první pohled vidět? Jak vám při správném nastavení může ušetřit až 7 hodin práce týdně? Ukážu vám tipy pro automatizovanou kontrolu aplikace. Naučím vás nastavit si hlášení spárovanosti produktů, nebo aby vám přišla informace o nových produktech v konkrétní kategorii. A v neposlední řadě jak biddovat produkty podle jejich ceny vůči konkurenci. Workshop je určen nejen uživatelům Bidding Foxu, ale taky všem, kteří chtějí zbožáky spravovat chytře a zjistit jaké jsou možnosti a načerpat inspiraci.