Seznam přednášejících

Tady je seznam přednášejících, kteří si přihlásili přednášku, case-study nebo workshop. O finálním programu druhého sálu rozhodnou hlasováním účastníci ShopCampu.

Hlasování bude spuštěno v pondělí 23. 7. od 14:00.


Jméno Název Typ Hlasy
Honza Randus
Freelance Performance Marketing Specialist
Dobytí Evropy pomocí výkonnostního marketingu
Přednáška 0
Jde to, ale dře to. V mojí přednášce projdu ty nejzásadnější věci, ale i ty, které vás nenapadnou a můžete si je dopředu pohlídat a nespálit se (a svůj rozpočet) ještě před samotným spuštěním kampaní. Přidám strategie a nástroje, které k tomu pomohly.
Ludmila Svitálková
Konzultant
Jak předejít propadu v tržbách při změně eshopového řešení
Přednáška 0
Chystáte se změnit poskytovatele eshopového řešení? Aby přechod proběhl bez problémů, je nutné mít dopředu připravený plán činností pro jednotlivé týmy v marketingu, které zamezí poklesu tržeb a návštěvnosti po přechodu. Ukážeme si nástrahy, kterým se můžete vyhnout. Štěstí přeje připraveným.​
Ing. Martin Lonský
CEO
Manage your eCommerce effectively
Přednáška 0
We are partners of Eshop Club (https://goo.gl/BrgpFf) and we are also focused on productivity in eCommerce. How the motivation really works and it's hidden paths. What can I do to be the best leader? How to choose the right tool? ... and much more
Karol Veleba
CEO
Marketing 2020, ako sa mení zákazník
Přednáška 0
Mení sa svet, všetko sa zrýchľuje. Všade okolo nás je viac a viac UI, strojové učenie je samozrejmosť. Ako sa zmení váš zákazník, a ako musíte zmeniť vaše podnikanie, aby ste uspeli ? A nie je to o nižšej cene. Zahlasujte a inšpirujte sa.
Milan Merglevský
Marketing Manager
Datová integrace "za hubičku" i pro velké e-commerce projetky
Workshop 0
Datové integrace a big-data (tedy 2 a více tabulek dohromady
Milan Pichlík
CEO
Jak se dělá affiliate marketing pro eshopy
Přednáška 0
Affiliate marketing je skvělým způsobem jak získat další zákazníky pro Váš eshop. K úspěšnému affiliate programu jsou však třeba dodržet určité předpoklady a pravidla. Jaké? To si povíme na přednášce :) A nejen to. Ukáži také konkrétní příklady z praxe jak může implementace affiliate marketingu vypadat, jaké může přinést výsledky, kolik stojí a mnohem víc! O SEO, PPC, sociálních sítích a emailingu již toho určitě víte spoustu. Pojďte se dozvědět něco o tom jak se dělá affiliate na profi úrovni.
Stanislav Vasko
freelancer a CEO reklamní agentury
Tipy pro efektivní využití Google Analytics
Přednáška 0
Měříte návštěvnost webu/eshopu? Ale přesto nemáte odpovědi na své otázky? Nestačí vám vidět návštěvnost a případně počty prodejů, chcete mnohem víc? Ukážu vám, jak si v GA ta správná data najít a jak si zjednodušit práci. A pro pokročilé analytiky doplním postup jak do GA dostat vlastní data či měřené události pro lepší pochopení chování návštěvníků eshopu.
Jan Svášek
Server consultant
Jak vyřešit hosting eshopu?
Přednáška 0
Dnes a denně řeším ve VSHostingu dotazy spojené s hostingem eshopu. Vystačí mi standardní hosting za 30 korun měsíčně? Potřebuji vyhrazený server? Kdo se mi o něj bude starat? Co se bude dít, když eshop z libovolného důvodu nejede? Jak mám řešit infrastrukturu, abych přežil black friday a další ecommerce sezonní špičky? Na tyto a podobné otázky Vám v září odpovím.
Pavel Tlapák
E-commerce markeťák
250% nárůst měsíčních tržeb po půl roce spolupráce
Case-study 0
... v milionech. Jak se to povedlo? Kejsky většinou ukazují 1 geniální strategii, která výsledek přinesla. Často je však nepoužitelná, zkreslená nebo získaná souhrou štěstí. Jde ale výrazného a trvalého růstu dosáhnout i systematickou a poctivou prací? Hádejte, co vám ukážu :)
Štefan Polgári
Managing Director
Ako správne a férovo pracovať s affiliate kampaňou?
Přednáška 0
Ako má eshop správne nastaviť affiliate kampaň? Prednáška je zameraná na veci, ktoré pri nastavení a prevádzke kampane pomáhajú efektivite - ako pre inzerenta, tak pre publishera. Inzerent musí zarábať a byť spokojný a zároveň musí motivovať publishera, ktorý ho propaguje. Ako to spraviť? Povieme si na prednáške :)
Jan Kalianko
E-shop konzultant
Najděte procesy, které vás brzdí a stojí moc peněz!
Přednáška 0
Procesní řízení zní hodně honosně, ale ve skutečnosti je to "jen" nastavení pravidel, jak se ve firmě (e-shopu) bude co dělat. Od příjmu zboží, přes skladování, expedice, zadávání do katalogu, marketing, komunikaci se zákazníky... Správný majitel e-shopu ale také ví, že procesy jdou pořád zlepšovat a i malými změnami za pár korun jde ušetřit hromadu peněz. Stejně tak lze snížit rapidně chybovost či zkrátit časovou náročnost, což opět přináší či spíše šetří peníze. V přednášce otevřu problematiku procesů, které sice vypadají strašně složitě, ale nejsou. Ukáži vám, proč něco takového nastavit a pokud už to děláte, tak kde a jak hledat slabá místa a úspory. Takže JEDNA PŘEDNÁŠKA + PÁR HODIN PRÁCE = DOST UŠETŘENÝCH PENĚZ. Tak na co ještě čekáte! Hlasujte, ať se na ShopCampu uvidíme!
Petr Ferschmann
CEO
E-shop je jen dílek mozaiky
Přednáška 0
Chcete-li být s e-shopem jedničkou, nestačí vybrat aplikaci se super košíkem a oslnivým vzhledem. Důležité je i její napojení na další aplikace od nudného účetnictví přes potřebné vyhledávače zboží až k analytickým hračkám. Přednáška vás uvede do světa propojování aplikací, představí několik nástrojů a upozorní na záludnosti integrací. Dozvíte se, proč je API, programátorské rozhraní aplikace, důležité i pro naprosté laiky v programování.
Milan Triska
majitel
Facebook akvíruje, adwords konvertuje, no a Analytics měří
Přednáška 0
Předvedu vám, jak umí Facebook báječně spolupracovat s PPC kampaněmi na principu dělby práce. Každý tedy dělá to, k čemu se víc hodí a vy ušetříte. No a doložím, proč nemá cenu sledovat PNO z jednotlivých kanálů ,ale jedině celkové PNO z celého on-line .
Petra Stupková
Advokátka
Nejčastější GDPR chyby v online podnikání
Přednáška 0
Šedivá je teorie, zelený strom praxe. Zbavte se nejčastějších chyb způsobených nepochopením právních povinností GDPR. Strašení vysokými pokutami ode mě ale nečekejte. Spíše se společně podíváme na odstrašující příklady aplikace GDPR, ale také na správná řešení. Ukážeme si místa v obchodních podmínkách, na které se často zapomíná, zbytečné i užitečné chekboxy, různá zpracování cookie lišty a správný způsob splnění informační povinnosti. Zpracovatelská smlouva vám přišla snad i od Ježíška. Uděláme si proto konečně jasno v tom, od koho ji skutečně potřebujete a jak by měla vypadat. Hlasujte a využijte příležitosti vyhodnotit, jak jste zvládli aplikovat GDPR do praxe.
Zbyněk Hyrák
Webový analytik a PPC specialista
Jak číst a vyhodnocovat data v Google Analytics
Workshop 0
Sledujete pouze návštěvnost vašeho e-shopu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? V tomto workshopu se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics, které využije každý začínající e-shopař. Poodhalíme také skrytý potenciál mikro-konverzí a událostí, které vám mohou o vašem e-shopu mnohé prozradit. Podíváme se blíže i na asistované konverze. Dozvíte se, proč bychom jim měli věnovat více pozornosti. Sledovat celkové hodnoty v souhrnných přehledech již nestačí. Přihlaste se na workshop a poznejte webovou analytiku zblízka!
Ondřej Ilinčev
UXák
3 druhy e-shopových košíků
Přednáška 0
Jaké jsou výhody a nevýhody různých druhů košíků. Jednokrokový, vícekrokový. A kolik kroků. Srovnání ČR a zahraničí, trendy a pár případovek před a po.
Petr Bláha
Kamarád dat
Základy automatického naceňování
Přednáška 0
Většina e-shopů má obrovský potenciál pro zefektivnění svého pricingu a repricingu. V cestě k lepším maržím a vyšším obratům jim ale stojí nedostatek času a zdrojů, které mohou cenovým strategiím věnovat. Ručně se prostě nedá zvládnout všechno. Naštěstí máme systémy a nástroje které tuto práci do velké míry udělají za vás. Pro koho jsou tyto systémy vhodné? Jaké jsou jejich možnosti a úskalí? Vyplatí se to vůbec? A co se stane, když nasadíte tyto systémy proti sobě? Tyto a spoustu dalších otázek zkusím objasnit ve své přednášce. Ukáźu vám strategie, které vydělaly spoustu peněz ale i ty, které se tolik nepovedly.
Milan Markovič
Online stratég
Motivujte návštevníkov e-shopu k registrácii
Přednáška 0
Ako motivovať návštevníkov k registrácii a ako maximálne využiť registrovaných zákazníkov na marketingové aktivity pre zvýšenie výkonu e-shopu (vernostné a objemové zľavy, opustený košík, newslettre...)
Luděk Volejník
konzultant
Základní nastavení Mergada pro Heureku, Zboží.cz a Google nákupy
Přednáška 0
Mergado je nástroj, který e-shopy používají k řízení inzerce na zbožových srovnávačích. Ukáži Vám, jak snadno v Mergadu nastavíte základní úpravy XML feedu pro Heureku, Zboží.cz a Google nákupy. Půjde o nejčastější úpravy, které e-shopaři a marketéři v Mergadu provádí.
Luděk Volejník
konzultant
Začínáme s Mergadem
Workshop 0
Mergado je šikovný nástroj, který e-shopy používají k řízení inzerce na zbožových srovnávačích jako jsou: Heureka, Zboží.cz, Glami, Favi, Biano, Google nákupy a další. Seznámíme se s tím, jak Mergado vypadá, co umí a jak e-shopům s produktovou inzercí pomáhá. Ukáži Vám, jak snadno a rychle jde základní úpravy produktového feedu v Mergadu nastavit a můžeme se zaměřit i na Vaše konkrétní dotazy k nastavení Mergada, párování produktů na Heurece či biddingu.
Tu Pham
CEO
Digitalizace B2B commerce
Přednáška 0
Nulisec focuses on creating the foundation for ethnic communities to successfully do business online and revolutionize the way traditional retail is sourcing their goods from SME wholesalers. We want to achieve this by building a B2B marketplace that will fascilitate sales for wholesalers and provide convenience to online and offline retailers.
Karel Dytrych
Kapitán Freelo.cz
Jak na delegování, procesy a automatizaci práce e-shopů
Workshop 0
Každý e-shop řeší spousty úkolů. Popisky produktů, marketingové kampaně, vývoj e-shopu, účetnictví, obsah na blog, offline akce. Do toho je potřeba komunikovat se spoustou dodavatelů, externisty, brigádníky. Jak se s tím vším efektivně vypořádat? Jak na efektivní spolupráci v týmu? Jak dotahovat úkoly, chytře a snadno? Na workshopu ukážu, jak na to v oblíbeném českém nástroji Freelo.cz. Většina postupů půjde ale aplikovat i na jiné nástroje.
Tomas
CEO
E-commerce v Maďarsku a Rumunsku v roku 2018.
Přednáška 0
Prednáška bude informovať o všetkých dôležitých nuansách HU a RO e-commerce trhu, ktoré sú TOP exportnými destináciami z pohľadu SK a CZ e-shopov
Robert Němec
CEO
Kdy se vyplatí prodat váš e-shop
Přednáška 0
První eshop jsem pomáhat klientovi zakládat v roce 2001. Dnes zajíždím za majiteli některých eshopů a vysvětluji jim, že je nejlepší jejich eshop zavřít nebo prodat. Ukáži vám metodiku, která vám pomůže se rozhodnout, zda-li má cenu ještě bojovat na poli ecommerce, nebo jít životní cestou. Vysvětlím vám, komu váš eshop prodat a zhruba za jakou cenu. V přednášce popíši i to, co přemýšlení o prodeji, prodej a doba po prodeji dělá s psychikou majitelů, hlavně těch, kteří svůj eshop budovali dlouhá léta.
Pavel Rusinský
Ředitel vývoje
Expanze e-shopu do zahraničí s Mergadem
Workshop 0
Přemýšlíte nad expanzí do zahraničí? Na workshopu se dozvíte, jak pracovat s Mergadem se zaměřením na zahraniční vyhledávače zboží. Tématem bude Google Shopping, Google AdWords, Facebook a jak si s nimi poradit pomocí Mergada a jeho aplikací.
Matěj
Lektor
Jak se zbavit závislosti na mobilu - DigiDetox
Workshop 0
Jak získat kontrolu nad digitálními médii a nad svým životem? Digitální média nám mění život. Výzkumy ukazují, že v dnešní době věnujeme více času digitálním mediím než spánku. I díky technologiím ztrácíme dlouhodobou schopnost se soustředit. Vzniká závislost, která v dlouhodobém užívání poškozuje tělo i mysl. Ochabuje nám paměť, dramaticky klesá schopnost učení, zvyšuje se riziko úzkosti, osamělosti, poruchy spánku, deprese, nadváhy i sklony k násilí. Co s tím můžeme udělat a jak technologie chytře využívat ke své spokojenosti? Pojďme se společně podívat na to, co s tím můžeme udělat! Na přednášce se dozvíte: - Novodobá závislost - NoMoFobia + FOMO, - jakým způsobem digitální technologie ovlivňují paměť, soustředění a spánek, - jak ovlivňují naše myšlení, sociální cítění a empatii, - konkrétní příklady, které se dějí v běžném životě, - jak správně používat internet, pro svůj prospěch a nemarnit tak zbytečně čas, - jak si najít náhradu a zvládat svoji digitální závislost, - jak si vytvořit plán na chytré využívání technologií, - jak s technikou zacházet, aby byla prospěšná? Změnou způsobu myšlení lze výrazně ovlivnit život k lepšímu. V osobním životě i v kariéře.
Damir Špoljarič
Technický provoz platformy Shoptet
Case-study 0
V mém case study vám popíšu, jak jsme migrovali Shoptet k VSHostingu, povím o technických záludnosech a zajímavostech a ukážu vám situace, kterým je potřeba se v případě provozu vlastního e-shopu vyhnout.
Milan Fiala
Country Manager for German Market
Expanze do zahraničí - jak s e-shopem dobýt německý trh?
Přednáška 0
Kdo se bojí, nesmí do Německa! E-commerce v Německu je pro české eshopy a konzultanty pole neorané. Pomůžeme vám proniknout do jeho záludností. Počítejte s velkým množstvím zajímavých informací, které se vám při expanzi na jeden z bezpochyby nejzajímavějších evropských trhů bude jistě hodit.
Petr Havlíček
Specialista na Email Marketing
Email marketing pro malé a střední eshopy
Přednáška 0
Jak zvýšit tržby z email marketingu, nenaštvat si zákazníky posíláním "spamu" a automatizovat. Tomuto poli se aktivně věnuju už 4 roky. Během té doby jsem vyzkoušel různé strategie a s jednou z nich bych se chtěl s Vámi podělit. Přednáška bude s tvrdými daty z ostrého provozu a primárně se hodí pro malé a střední eshopy, které se chtějí posunout na další úroveň.
Zdenek Horak
Google My Business Expert
Máš eshop ... máš dobře firemní místo na Google?
Přednáška 0
Je hodně eshopů, které nemůžou ověřit své firemní místo na Google. Řeknem si, kdy může mít eshop firemní místo na Google ověřené. A další tipy a triky ve službě Moje firma na Google.
Stanislav Vavřík
Jednatel a majitel Online merketing
Jak využít Facebook jste malý regionální podnikatel?
Přednáška 0
Petra Dolejšová
Advokátka
Aby vás PPCčka nedostala do maléru
Workshop 0
Používáte k propagaci e-shopu PPC reklamu? To, že nebude fungovat, zdaleka není ten nejhorší scénář. Podíváme se na všechny nástrahy, které vás můžou potkat, když se při nastavování PPC vy nebo vaše agentura neorientujete v zákonech. Na praktických příkladech vám vysvětlím, co mají společného PPC reklamy a nekalá soutěž, GDPR, autorská práva, ochranné známky a očekávané ePrivacy, a co z toho vás může dostat do maléru a nad čím mávnout rukou.
Katka Pavlíčková
Specialistka na Instagram
Instagram pro e-shopy - nutnost nebo potěšení?
Přednáška 0
Instagram zažívá v Česku BOOM, ale stále jej mnoho firem neumí uchopit za pačesy. Je opravdu kvalitní obsah nutný? Obejdete se bez placených PPC kampaní a spoluprací s Influencery? Jak úspěšně spravovat Instagram, když na to ve firmě nemáte lidi? Najímat si profi fotografa nebo to zvládnout svépomocí? Na jaké zádrhely můžete narazit? Spousty otázek a neznáte odpovědi? Pak přijďte na moji přednášku a kromě inspirace získejte i reálné zkušenosti z posledních 3 let tvrdé práce na českém Instagramu :)
Jiří Guňka
Product owner @biddingfox
Proč mi to někdo neřekl dřív
Přednáška 0
Slyšeli jste o tom, jak Petr z agentury utratil měsíční rozpočet na inzerci za jediný den? Nebo jak Martinovi zmizely přes noc všechny produkty z Heureky a nikdo neví kam? Bojíte se, že se to může stát i vám? Může! Proto si nenechte ujít tuto přednášku, kde se dozvíte, jak se vyvarovat chybám na Heurece, Zboží.cz a dalších vyhledávačích zboží.
Paulína Kosturáková
Product Owner Beed
Pohľad na vývoj biddingu
Přednáška 0
Máme radi dáta, máme radi grafy a máme radi čísla. A čo sa stane, keď to všetko spojíme a pozrieme sa do histórie bidovania? Uvidíte sami.
Vit Reisiegel
Webový analytik, PPC a SEO specialista
Nastavení GTM pro WooCommerce - eshop postavený na WordPressu
Workshop 0
Ukážu vám jak snadno a rychle nastavit měření přes GTM a jediný plugin ve WordPress/Woocommerce. Projdeme spolu kompletní nastavení od A do Z.
Michal Buzek
Šéf analytického oddělení Heureka.cz (datový Bůh Heureky)
O datových přehledech a podobných divočinách v Heurece
Přednáška 0
Michal posunul se svým týmem datovou analytiku v Heurece o světelné roky dopředu. Přesnější data, nově vydolované informace, statistiky, po kterých všichni dlouho volali, a v neposlední řadě nové datové přehledy pro e-shopy. A jak data z Heureky používáte vy? Jaká data vám chybí a po kterých dalších toužíte? To všechno Michal rád probere. Jeho cílem totiž není monolog, ale plnohodnotná debata o tom, kam dál vás data z Heureky můžou v byznyse ještě posunout.
Tomáš Růžička
CSO
O e-shopových appkách #bezobalu
Přednáška 0
Ve většině částech světa jde skoro 50% transakcí přes mobilní aplikace. Česko a celá Evropa ale těžce zaostává. Proč? Máme unikátní čísla a zkušenosti. 5 let mluvíme s e-shopy po celém světě o appkách a mnohdy se nestačíme divit. Poodhalíme úspěšné příběhy i nečekané faily z prostředí českého m-commerce. Zvostra a #bezobalu.
Jiří Komár
CEO
Z nuly na 100. Jak se dělá e-shopová speciálka
Case-study 0
Za 4 roky se nám pomocí multichannel marketingu podařilo téměř neznámou značku proměnit v jeden z neúspěšnějších e-shopů v oboru. Pokud produktu věříte, dokážete nemožné. Ale kromě srdce k tomu potřebujete ještě PPC, Facebook, e-mailing, influencery a další dílky ze skládačky jménem Úspěch. Přijďte se podívat, jak může vypadat spolupráce digitální agentury a klienta.
Marek Mencl
Designer
Design Sprint - systematická cesta k rozpoznání potenciálu
Přednáška 0
Jak rychle rozpoznat ponteciál nápadu? Rozbýbat stagnující projekty? Zbavit se nekonečných debat a diskuzí? Jak zapojit do procesu tvorby zpětnou vazbu od zákazníka? Odpovědí může být metoda zvaná Design Sprint, kterou před několika lety pojmenovala skupina Google Venture. Na konkrétních příkladech projektů z česka i zahraničí vám tuto metodu představím. Ukážu v jakých případech pomůže a kdy ji naopak nepoužívat. Těším se. :) Marek z Pábení
Martin Šustek
Tvorca reklamného softvéru
Kde zabúdate zobrazovať reklamu vašim potenciálnym zákazníkom
Přednáška 0
Povieme si že: 1. Je hlboký omyl, ak si myslíte, že reklamou na Googli a Sezname cielite na všetkých svojich potenciálnych zákazníkov.2. Remarketing nemusí byť iba o naháňaní tých istých ľudí s produktami, ktoré videli. 3. Odporúčania produktov zvyšujú záujem návštevníkov o váš web.
Róbert Lelkes
Operations Manager
Svet nápojov v online svete - synergia sídla a kampaní
Case-study 0
Ako sme pomocou nového sídla a podchytenia výkonnostných kanálov dosiahli viac než 5x stanovených výsledkov od klienta.
Lukáš Andel
UX & Graphic Design Team Leader
Používateľský výskum pri e-shope, alebo ako ušetriť pomocou malej investície
Case-study 0
Prípadové štúdie zamerané na používateľský výskum ako základ návrhu stratégie a dizajnu e-shopu.
Peter Legény
E-commerce konzultant
Potreby B2B klientov a ich špecifiká pri návrhu e-shopov
Přednáška 0
B2B klienti ostávajú často popri B2C klientoch pri návrhu e-shopov v úzadí. Táto skupina si však vyžaduje individuálny prístup – od dostatku informácií v rámci zákazníckeho rozhrania, cez rýchly prechod nákupným procesom až po špecifickú cenotvorbu.