Seznam přednášejících

Polovinu finálního programu tvoříte vy!
Rozhodněte o programu - hlasujte o tom, kterého z přihlášených přednášejících chcete slyšet (hlasovat mohou pouze účastníci s platnou vstupenkou – pro hlasování se přihlaste).

Hlasování probíhá od 22.7. do 4.8.


Jméno Název Typ
Marie Kaisrová
RTB Senior Specialist
Jak na RTB a DMP
Přednáška
RTB, jeho postavení na online trhu. RTB ekosystém a jeho součásti. Jak správně využít RTB, co od něj očekávat a jak ho správně změřit. Jak RTB komunikovat klientům. Data Management Platform, výhody, nevýhody a jak jej využít v kombinaci s RTB a PPC reklamou.
Petra Stupková
Advokátka v Legitas
Právní minimum pro e-shopy
Přednáška
Asi to znáte. Provoz e-shopu je často dost divoká jízda, kde na právní záležitosti prostě nezbývá čas. Neznalost zákona by se vám ale jednoho dne nemusela vyplatit. Petra pro vás proto připravila srozumitelný a hlavně praktický přehled právních povinností, ve kterých by se měl každý e-shopař orientovat. Na praktických příkladech si ukážeme, co si představit pod základními náležitostmi webu, na co se zaměřit u obchodních podmínek a reklamačních řádů. Jak chránit svoji značku a doménu. Dozvíte se, jaké právní hrozby na vás mohou číhat v marketingu a závěrem se dotkneme zaměstnávání, švarcsystému, výběru formy podnikání a zlehka naťukneme strašidla jménem EET a DPH. Není co řešit, přijďte si pro právní minimum e-shopaře.
Adam Križan
Business Development Consultant
Jak naplno využít potenciál mapových služeb ve Vašem e-shopu?
Přednáška
Pojďte s námi nahlédnout do světa mapových služeb. Objevte funkce, díky kterým posunete Váš e-shop zase o kus před konkurenci. Zjednodušte a zrychlete proces dokončování objednávek. Využití map na webu již dávno neznamená pouze zobrazení bodů. Ukážeme Vám, jak pomocí Google Map a jejich služeb přidat hodnotu Vašemu e-shopu.
Tomáš Pavelek
XeMeL Co-Founder & Project Manager
Vytuněný XML feed za 3, 2, 1...
Workshop
Vytuněný XML feed je základ každé úspěšné inzerce. Proč a jak přizpůsobit XML feed různým inzertním systémům? Jak využít potenciál XML feedu na plno a posunout svůj business na novou úroveň? A jak řešit nejčastější problémy v produktových feedech bez zásahu programátora? Na tohle a spoustu dalších otázek vám odpovím na tomto workshopu. Vše doplním praktickými tipy a ukázkami v online editoru feedů Xemel. Můžete se těšit třeba na: - opravy chyb vygenerovaných do feedů (nevhodná slova, fráze, znaky) - hromadný přepis kategorii dle stromu kategorií daného srovnávače - přidání nových elementů (nastavení cen doprav, dárků, čehokoliv) - přejmenování stávajících elementů ve feedech - vložení hodnoty elementu do jiného elementu - převod feedu na jiný typ feedu (pro jiný inzertní systém) - odstranění HTML značek z elementu (např. z DESCRIPTION) - skrývání produktů nebo jednotlivých elementů - hromadný import změn elementů jednotlivých produktů - vlastní custom feed
Jan Svášek
Ecommerce hosting consultant
Nepodceňujte hosting v ecommerce!
Přednáška
Hosting je a bude extrémně důležitou složkou fungování každého ecommerce projektu. Trh se neustále mění, co bylo aktuální včera, již dnes nemusí platit. Hlavními sděleními přednášky by mělo být: jak se vyhnout výpadkům eshopu, jak zajistit vysokou dostupnost eshopu, jak pokrýt sezónní špičky, jak špatná rozhodnutí mohou ovlivnit budoucí chod eshopu nebo jaké technologie jsou trendy a proč se naopak některým dalším vyhnout. Zajišťujeme chod projektů typu Shoptet, Shopsys, GymBeam, Pošta bez hranic, Martinus, Eyerim, Dedoles a stovky dalších. Přijďte si poslechnout i některé scénáře, které mohou potkat i váš projekt.
Jan Kalianko
E-shop konzultant | Czech On-line Expo | E-shop Klub | E-shop Summit | E-shop Akademie | E-shop Tube
Procesy v e-shopu - proč je chcete a ještě to ani nevíte?
Přednáška
Na začátku děláte všechno jak to vyjde. Postupem času, jak e-shop roste, ale musí přijít nějaký standard. K tomu pomáhají procesy... Jak na ně, kdy je chtít a proč je nechtít.. A nebo ještě něco navíc.. Hlasujte a přijďte si poslechnout téma, které se běžně neřeší, ale mělo by...
Adam Kolek
CEO & Developer
90% Open Rate obchodního sdělení za menší cenu než e-mailing. Jak na to?
Case-study
„Jak být se zákazníky v přímem kontaktu když mé e-maily nečtou?„ Na to mám jednoduchou odpověď: „Už jste vyzkoušeli vytvořit chatbota na Facebook Messengeru?„
Vendula Margretis Rechová
CMO
Jak nastavit logistiku e-shopu, aby ustála (ne)očekávané nápory
Přednáška
Každému majiteli e-shopu mohou vzniknout nemalé náklady spojené s výkyvy v oblasti skladování a logistiky. Ať už řešíte sezónnost, nárůst skladových zásob z důvodu přijetí nového zboží od distributora nebo se vám radikálně zvýší poptávka po úspešné marketingové kampani, tak jsou tyto situace finančně i časově náročné. Jak vše zvládnout tak, aby váš business vzkvétal a vy jste tyto výkyvy ustáli? Nemusíte se bát, všechno má své řešení! Společně se podíváme na to, jak se na tyto situace připravit, jak efektivně optimalizovat vaši intralogistiku, vše správně spočítat, a jak plánovat dostatečně dopředu, abyste pak nebyli nepříjemně zaskočeni.
Adam Funiok
Marketingový konzultant
Optimalizace srovnávačů zboží
Přednáška
Mít e-shop a nebýt na Heurece si může dovolit snad jen Alza. Jak poznáte, že vše děláte správně nebo jestli vám agentura, kterou platíte, opravdu přináší výsledky? Na přednášce postupně projdeme optimalizaci Heureky, Zboží a Glami. A pokud budete mít zájem, podíváme se i do zahraničí. Také si popovídáme o nástrojích, které k práci využívám - především pak o nástrojích na úpravu produktových feedů a bidovacích automatech. V hlavní roli tedy zbožáky, nástroje a moje pětileté zkušenosti z mezinárodních trhů.
Luděk Volejník
Mergado konzultant
Praktická optimalizace feedu pro Heureku a Glami
Workshop
Ukážeme si praktické kroky v Mergadu pro vyladění feedu na Heureku a Glami. Vytvoříme exporty, upravíme názvy produktů, namapujeme kategorie, nastavíme dopravu, základní bidding, parametry pro filtry na zbožácích. Absolvováním workshopu získáte přehled o možnostech a funkcích Mergada, budete vědět jak s ním konkrétně pracovat.
Jolana Janišová
kuchařka z hor, autorka nového jednoduchého a komplexního bezlepkového systému stravování na posílení imunity těla pro všechny generace - Improvizační vaření ❤
Aby vaše tělo a mysl nevyhořela...
Přednáška
Rychle, rychle, všechno rychle... rychlá doba, rychlé jídlo, rychlé zážitky, rychlé služby, rychlá jízda, rychlý konec... Všichni mladí a začínající podnikatelé se cítí zdraví, plní síly a elánu. Technologie nám sice otevírají nové cesty a další rychlé možnosti, jenomže - dříve či později dospějete do fáze, kdy spousty vašich cílů i plánů zůstanou jen v myšlenkách a na papíře. A to proto, že vaše tělo či mysl vám jednoduše řekne DOST! Jak si dlouhodobě udržet tvůrčí potenciál, výkonnost a podnikat s radostí? Boží mlýny melou pomalu, ale doba obrovsky zrychlila… Pojďme společně zvolnit na mé přednášce ❤️ S láskou, Jolana Janišová
Ing. Martin Lonsky
CEO, Software architect
Procesní automatizace a optimalizace
Přednáška
Napadla vás otázka, jak zvýšit zisky bez nutnosti navýšit náklady? Standardní rovnice totiž vypadá tak, že vyšších zisků a větší produktivity firmy plánují dosáhnout zvětšením týmu. Přímá úměra však funguje někde úplně jinde, než očekávají: Mezi Náklady a Velikostí týmu. Známe odpověď. Jsi připraven pro to něco udělat? Hlasuj!
Zbyněk Hyrák
Webový analytik a PPC specialista
Jak číst a vyhodnocovat data v Google Analytics
Workshop
Sledujete pouze návštěvnost vašeho webu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů? V tomto workshopu se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Ukáži vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát (například míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.). Chcete se dozvědět, jak byl účinný váš e-mailing a které PPC kampaně byly nejúspěšnější? Nebo váháte nad tím, které nevýkonné PPC kampaně máte vypnout, ale nevíte, podle jakých indicií je poznat? Podíváme se blíže i různé typy konverzí i mikro-konverzí. Zjistíte také, jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat. Přijďte na workshop a poznejte webovou analytiku zblízka!
Jiří Guňka
Product owner
Data ve feedech už kontrolovat umíme, ale co obrázky?
Workshop
Když chcete inzerovat na vyhledávačích zboží, musíte dodržovat určité podmínky, ku příkladu jestli má produkt kategorii nebo jestli je v názvu výrobce. A to již jistě zvládnete. Ale co obrázky k produktům. Jak zjistit v celém sortimentu, kde jsou stejné obrázky, kde jsou malé a kde nejsou vůbec i když se tváří, že jsou? Tohle a další si ukážeme během worskhopu pomocí aplikace Feed Image Editor. Nejlepší na tom je, že se vám to bude hodit nejen pro zbožáky, ale také pro e-shop a další inzerci.
Honza Mayer
CEO
Dělám správná rozhodnutí v cenotvorbě? Jak se k ní postavit, když mám e-shop?
Přednáška
Každá kategorie e-commerce má svůj životní cyklus, který se dá vysledovat z dat. Nakonec ale každá skončí jako extrémně konkurenční prostředí, kde je cenotvorba klíčovým faktorem k úspěchu. Proč má smysl začít aktivně řešit cenotvorbu? Pro koho je vhodný dynamický pricing? Jak s ním strategicky pracovat tak, abych měl vyšší zisky?
Marie Tlapáková
Mohou mikrokonverze pomoct automatickým strategiím?
Přednáška
Test nastavení mikrokonverzí v rámci snahy dosáhnout limitů v počtu konverzí pro automatické strategie.
Michal Husák
Freelancer
Sloganem k vyšším ziskům
Workshop
Na workshopu si zkusíte vytvořit vlastní úderný slogan. Zaplujete do tajů kreativní tvorby, psychologie a obchodní stránky tvorby sloganů. Ukážeme si špatné a dobré příklady reklamních sloganů. Pokud máte svůj projekt, vymyslíte si vlastní slogan, který budete hned další den moct používat.
Jan Laštůvka
CEO
AI revoluce v eCommerce a klíčové trendy pro příští dekádu
Přednáška
eCommerce je na vzestupu a rozhodně nevykazuje žádné známky případného zpomalení. Kamenné prodejny v současné době nemají sebemenší šanci konkurovat špičce bez toho, aniž by zákazníkům zároveň nabízely možnost nákupu přes e-shop. 56% všech nákupů v prodejnách je ovlivněno právě online obchodem. Pojďme společně diskutovat o trendech, které ovlivní příští desetiletí elektronického obchodování, a to zejména o analýze dat, AI a platbách.
Peter Brejčák
Šéfredaktor
Jak přesvědčit novináře, aby napsal o vašem e-shopu
Workshop
Novinářům chodí denně desítky až stovky mailů z různých firem, které se je snaží přesvědčit, aby o nich napsali. Jak se v této záplavě neztratit a novináře zaujmout? To se dozvíte na praktickém workshopu vedeném Petrem Brejčákem, šéfredaktorem serveru Tyinternety.cz a přispívatelem dalších ekonomických médii. Díky jeho zkušenostem z oblasti PR zná mediální svět z druhé strany.
Marek Čevelíček
UX designer
Zlepšujeme web - Použitelnost a přesvědčivost
Přednáška
Jak postupujeme v Liquid Design při zlepšování použitelnosti webů - jaké jsou časté problémy, jak to řešíme, co řešíme nejdřív a jak vybíráme, které části webu zlepšit. Přesvědčivost - na čem je to založené, kognitivní zkreslení, psychologické principy důvěryhodnosti, jak se proti tomu dá/nedá bránit, co na uživatele funguje a kdy jsou z toho spíš nasraní než přesvědčení.
Vladimír Trevisan
BESTETO Konzultant
Jak se připravit na migraci e-shopu bez ztráty tržeb
Workshop
Plánování, přechod, kontrola a zase kontrola, aneb jak se připravit a zvládnout přechod e-shopu z jednoho systému na druhý.
Nikola Zubalíková
Content & Event Specialist
Jak se neplácat v sociálních sítích
Workshop
Není divu, že vás ze sociálních sítích brní hlava. Žere to spoustu času, je jich hodně a každá je jiná. Nevíte, kudy kam. Na příkladech z praxe si ukážeme: • Jak komunikovat na sítích, jaký zvolit styl a tón. • Jaký obsah publikovat, jak ho na jednotlivých sítích odlišit a jestli vůbec. • Jaké jsou nejčastější problémy e-shopařů a jak se jim vyhnout. Mrkneme hlavně na Facebook a Instagram, naťukneme Twitter a Youtube.
Martin Zítek
Head of Performance Marketing
CSS Shopping Ads - Strašák nebo příležitost?
Přednáška
Co se skrývá za CSS Shopping Ads? - Důvod vzniku Google CSS programu - Prozradím jeho výhody, nevýhody i úzskalí - Popíši přístupy CSS partnerů - Na reálných live datech ukáži rozdíl mezi CSS Shopping Ads by Heureka a Shopping Ads by Google
Jan Vodička
CMO
Jak vybrat platební bránu?
Přednáška
Hlavně, aby nic nestála, fungovala hned a uměla všechny měny a platební metody. Tak lidé často přemýšlí, když vybírají platební bránu. Existují ale daleko důležitější kritéria, která byste měli při výběru brány zvážit. Která to jsou a jak byste správně měli při výběru platební brány postupovat, abyste po náročné integraci nebyli nepříjemně překvapeni?
Martin Dostál
Specialista na automatizovaný prodej
Jak na plně automatizovaný prodej kurzů, školení, ebooků a jiných (nejen) virtuálních produktů prakticky.
Workshop
Jak na plně automatizovaný prodej kurzů, školení, ebooků a jiných (nejen) virtuálních produktů prakticky. Jsou typy produktů, na které se klasické e-shopové řešení nehodí. Například kurzy, školení, ebooky, členství, vstupenky, audio/video, webináře nebo prodej voucherů. Během workshopu si na praktických ukázkách názorně předvedeme, jak tyto produkty plně automatizovaně prodávat s platformou SimpleShop.cz. Také probereme teorii, na co všechno se připravit v případě, že s prodejem těchto specifických produktů teprve začínáte. Workshop je určen pro úplné začátečníky, kteří hledají způsob, jak začít prodávat například své školení, i pro profesionály, kteří potřebují automatizovat své prodeje za účelem ušetření času.
Milan Tříska
jednatel, mkt . strategie
Největší past výkonnostního marketingu
Přednáška
Moje přednáška je o největší pasti výkonnostního marketingu, tedy marketingu orientovaného na konverze. Každý ví, že co zaseješ, to sklidíš . Ale co sklidíš, když nezaseješ ? Jak funguje zákon seti a sklizně v marketingu pro eshopy a jak si co nejefektivněji zajistit budoucí vysoké sklizně? Těšte se !
Filip Bartoš
Manažer marketingových projektů
Zaseklá gramofonová deska začínajícího e-shopaře z pohledu online mixu
Přednáška
Jen necelých 10% e-shopů v ČR nemá po prvních letech fungování zaseklou desku na gramofonu. Patříte mezi ně? Tak to se pravděpodobně na Shopcampu ani nepotkáme :-) Pro zbylé publikum tedy rád vysvětlím, co ten zásek znamená, a jak nechat gramofon plynule hrát. Vysvětlím, jak přepnout myšlení v investicích do online marketingových kanálů a tím pádem i jak se odprostit od nekonečného smutku nad "ta cena za konverzi je pro mě smrtelná", "máme databázi kontaktů, zhruba 120" či "nemůžu se v tom Googlu vůbec najít". Bohužel nebude žádná magická +1000% case study, žádných 5 tipů jak zaručeně ani nevím, co jednoznačně řešit v roce 2025. Bude to však příjemná sprcha a nakopnutí k radostnějším zítřkům :-)
Jan Podloucký
Průvodce facebookovou reklamou pro eshopy
Přednáška
Jak správně nastavit FB reklamu pro svůj e-shop? Jaké nástroje použít? Jaké novinky zvýší efektivnost reklam? To vše se dozvíte na mojí přednášce! Nenechte si ji ujít.
Tomáš Pluhařík
CEO
Jak navýšit e-commerce tržby personalizací s využitím AI?
Case-study
Pomocí personalizace můžete významně navýšit konverzní poměr, ovlivnit nákupní chování zákazníků a podpořit jejich loajalitu. Dozvíte se jak pochopit a využít data o Vašich zákaznících a jak úspěšně personalizovat obsah s využitím umělé inteligence!
Jakub Straka
Web Analyst & Online Marketing Consultant
Jak za pakatel zpropagovat e-shop ve videích influencerů na YouTube
Case-study
Za kampaň pro mezinárodní e-shop s designovými batohy Kroonwear.com jsme získali 2. místo v kategorii Content & influencer marketing v soutěži Internet Effectiveness Awards 2019. Při investici pod 100 tisíc korun přinesla kampaň klientovi během pouhých 3 měsíců čistý zisk 735 tisíc korun. Dokázali jsme to s využitím vlastního know-how zvaného "reverzní remarketing". Umožňuje levně najít influencery, kteří na YouTube zpropagují zboží z vašeho e-shopu.
Jan Nachtigal
Univerzální voják
Google Data Studio - informace na jednom místě
Přednáška
Reporting už nemusí být noční můra a není nutné trávit hodiny přepínáním mezi Google Analytics, jednotlivými reklamními službami a dalšími nástroji. V Google Data Studio můžete mít vše na jednom místě - kompletní, přehledná a živá data. Ukážu vám, proč jsem se v 55 letech zamiloval do něčeho, o čem někteří říkají, že to je totální shit :-)
Martina Vejvodová
Copywriting & customer care v Obsahové agentuře
Z nuly na 511 leadů: Případovka o využití skupin na Facebooku
Přednáška
Spoiler alert. Facebook skupiny miluje. A podle současného trendu jen tak nepřestane. Na případovce české firmy NAFIGATE Cosmetics vám ukážu, jak využijete potenciál facebookových skupin ve svůj prospěch. Dostanete kompletní návod na nastavení pravidel, správné komunikační linky i plánování obsahu.
Lucie Čačalová
Copy & content team leader v Obsahové agentuře
Jak srovnáte komunikaci všech částí e-shopu do latě
Přednáška
Nejednotný styl komunikace značce škodí a mate zákazníky. Naučím vás jednoduché copywriterské triky, díky kterým komunikaci zkrotíte a dáte jí řád. Čekají vás ukázky z komunikačních manuálů, tonalitních taháků a příklady z praxe, které si můžete vykrást a přizpůsobit na míru svému e-shopu.
Tomáš Jon
Divison Sales Manager
Jak funguje balíková logistika úspěšných evropských e-shopů
Přednáška
Spolehlivá logistika je základním stavebním kamenem všech úspěšných e-shopů. Probereme, jak je pro velké hráče na poli e-commerce důležité flexibilní doručování, vratkovitost zásilek, plánování na vánoční sezónu a další často přehlížené faktory. Přiblížíme si nejčastější logistická řešení, se kterými se u našich úspěšných zákazníků pravidelně setkáváme, a podělíme se s Vámi o tipy a rady, jak udělat z doručování balíků zákazníkům silnou stránku Vašeho e-shopu.
Tomáš Varga
Business Development
Ako dosahujeme 65% Open Rate e-mailov a 20% zvýšenie obratu e-shopu
Case-study
Zabudnite na vyšperkovaný predmet e-mailu. To či váš zákazník e-mail otvorí a hlavne či naň aj pozitívne zareaguje záleží na tom, kedy ho pošlete, komu ho pošlete a čo v ňom aj je! To chce nie len informácie o tom kto vám chodí na e-shop, ale aj kedy tam chodí a hlavne čo ho zaujíma. Ukážem vám ako to všetko zistí a aj využije úplne automatizovane systém Intelimail. Ten dokáže sám posielať vysoko účinné personalizované emaily, s nulovou snahou na vašej strane! Proste automaticky a všetkým = o 20% vyšší obrat.
Tomáš Nosek
SEO Specialista
Quick-wins v SEO e-shopy
Přednáška
Rozjíždíte nový e-shop a potřebujete hlavně jednu věc: nahnat návštěvnost. Ale na placené kampaně vám nezbývá rozpočet. Sedí na vás tento popis? Pak by vás mohla zajímat moje přednáška, ve které se budu věnovat zejména quick-wins v SEO. Poradím vám, jak co nejrychleji a nejefektivněji nastartovat vaší navštěvnost z neplacených výsledků vyhledávání u začínajícího projektu.
Petr Pánek
CEO
Jak snadno a rychle ve FAVI navýšit tržby a snížit náklady? Díky automatizaci s novou chytrou aplikací pro správu inzerce.
Workshop
Ukážeme vám, jak s pomocí uceleného nástroje můžete efektivně spravovat inzerci na FAVI. Pro každý produkt budete znát jeho aktuální PNO, počty a ceny prokliků, tržeb a prodejů. Podle těchto parametrů pak produkty jednoduše řadit, filtrovat a segmentovat. To vám dále umožní efektivně bidovat (nastavovat CPC) či produkty zcela vyloučit z feedu. Notifikace vás obratem upozorní na produkty, které překračují vámi stanovené limity (např. PNO > 50%). To vše zastřešené komplexním analytickým dashboardem poskytujícím jedinečný přehled o stavu vaší inzerce. Přijďte na náš workshop a uvidíte, jak jednoduché může být spravovat inzerci na FAVI efektivně a inteligentně.