Přihlášení přednášky

Část programu ShopCampu utváří sami návštěvníci, jedná se o barcampovou část. Do barcampové části si může kdokoliv přihlásit přednášku (40 minut), case study (15 minut) nebo workshop (60-90 minut). Účastníci následně hlasují o přednášce, case study či workshopu, který by chtěli slyšet. Výstup s největším počtem hlasů se dostane do oficiálního programu ShopCampu.

Chcete být mezi letošními speakery? Přihlaste si přednášku, case study nebo workshop. Nezapomeňte na trefný název s lákavou a stručnou anotací. Držíme palce!

Přihlašování probíhá do 22.7., vítězové budou vyhlášeni 5.8.

Pro přihlášení vyplňte údaje níže.
Políčka označená hvězdičkou jsou povinná.

Údaje o speakerovi

Údaje o přednášce

Souhlasím se zpracováním osobních údajů. Informace o tom, jak s vašimi daty pracujeme, naleznete zde.