Workshopy

Můžete se registrovat pouze na jeden workshop. (jsou-li k dispozici volná místa)

Pro registraci na workshop je nutné se přihlásit

Čas Název Volná místa
10:15 11:45
Kristina Oubrechtová - Tvorba newsletteru je peklo. Dokud nepoužijete ten správný nástroj.
14
Už nebudete potřebovat grafika, kódera nebo agenturu. Naučíte se, jak za necelou hodinu vytvořit moderní a plně responzivní e-mail včetně otestování. Nevěříte? Zakempujte na workshopu, kde vás provedu tvorbou e-commerce šablony od A až do Z. Ukážeme si, jak do šablony přidávat produkty přímo z Heureka a Zbozi.cz XML feedu. Dozvíte se také nejnovější trendy v oblasti designu newsletterů, jak se vyhnout spam složce a těšit se můžete i na pár tipů k předmětu e-mailu.
10:15 11:45
Marek Hnátek - Jak na automatickou kontrolu SEO faktorů
10
Návštěvnost a dostupnost webu, změna pozic nebo nové odkazy a zmínky... To jsou faktory, které majitele webu zajímají a kterých chce o nich mít přehled. Nemusíme je ale kontrolovat ručně a zvlášť. Na workshopu si ukážeme, jak si pomocí užitečných nástrojů nastavit jejich automatickou kontrolu respektive upozornění v případě, že u našeho webu dojde ke změnám.
12:15 13:45
Jan Mayer - Ultimátní PowerBI dashboard pro e-shopy
17
O PowerBI každý mluví, ale ne každý umí jeho možnosti naplno využít. Honza pro vás připravil ultimátní šablonu dashboardu v PowerBI a provede vás jejím nastavením a metrikami. Dozvíte se proč a jak sledovat konkrétní ukazatele, a jak si případně dashboard upravit k obrazu svému. Po tomto workshopu využijete PowerBI ve svém e-shopu naplno.
12:15 13:45
Luděk Volejník - Začínáme s Mergadem
20
Pojďte se seznámit s nejlepším nástrojem pro správu inzerce na zbožových srovnávačích. Budete nadšení z rozsáhlých možností a super funkcí Mergada! Ukáži, vysvětlím, zodpovím dotazy. A klidně hned společně nastavíme Vaše XML feedy pro Heureku, Zboží.cz nebo Google nákupy. ;-)
13:50 15:20
Jiří Guňka - Image marketing na Facebooku aneb vizuální příprava na Vánoce
23
Obrázky prodávají, to se ví. Zároveň jich je ale všude plno a je obtížné se odlišit. Ne tak v produktových inzerátech na Facebooku. Tam díky jednoduché aplikaci Feed Image Editor snadno vylepšíte obrázek zboží tak, aby upoutal pozornost a odlišil vás od konkurence. A kdy jindy získat náskok, když ne před Vánoci! Pro účast na workshopu nepotřebujete žádné grafické dovednosti ani programy, bude se vám ale hodit počítač (stačí i do dvojice).
13:50 15:20
Milan Šmid - Připravte své kampaně na Vánoce
18
Sklik a Zboží.cz k sobě mají díky Produktovým inzerátům a Dynamickému retargetingu blíže než kdy dříve. Na unikátním workshopu vám expert z Skliku společně s expertem Zboží.cz prozradí nejčastější chyby v obou systémech, dají tipy jak konkrétně využít obou systémů k maximalizaci konverzí v nejdůležitějším období roku a zodpoví i ty nejzáludnější dotazy.s
15:30 17:00
Karel Lyčka - Fulfillment jako komplexní skladovací služba
24
V pohodlí své kanceláře se věnuješ marketingu, nákupu a prodeji. Starosti se skladováním, balením a posílánim balíků přenechej specialistům. Na workshopu se dozvíš jak fulfillment funguje a kolik tě bude stát. Představíme konkrétní případy z praxe a spočítáme i tobě cenu na míru. Je to jednodušší než si myslíš.
15:30 17:00
Kateřina Foltánková - Vylaďte obsah zákazníkům na míru aneb STDC pro e-shopy
12
O frameworku See-Think-Do-Care od Avinashe Kaushika se hodně mluví, ale málokterý e-shop ho umí efektivně používat v praxi. Pokud chcete začít tvořit obsah, který zajímá zákazníky v každé fázi nákupu, přijďte na workshop a aplikujte STDC na svůj e-shop. Odnesete si zpracovanou šablonu své klíčové persony a vyplněnou tabulku STDC. Na workshopu se podíváte na svůj e-shop pohledem toho nejdůležitějšího člověka - svého zákazníka. Zjistíte, v které fázi nákupního cyklu máte největší mezeru a hned vymyslíte, jakými konkrétními kroky ji zaplnit.