Seznam speakerů

Tady je seznam speakerů, kteří přihlásili přednášku, case-study nebo workshop. O finálním programu vedlejšího sálu rozhodnujete vy - účastníci ShopCampu.


Jméno speakera Název Typ Hlasy
Dominik Neckař
Head of Brand advertising
Jak pomoci značce výkonnostní bannerovou reklamou
Přednáška 53
Dozvíte se, jaké máte v on-linu možnosti v rámci display kampaní, co který typ nabízí a jaká jsou tam specifika, klady a zápory. Jak určit, jestli jít spíš programmatickou cestou, nebo chtít bannery nakupovat na přímo. Dozvíte se, jak pracujeme s kampaněmi my, ukážeme vám výsledky bannerových kampaní a řekneme si, jak je můžete správně vyhodnotit.
Petr Boroš
Founder @ Retino
Nebojte se vratek, výměn a reklamací
Přednáška 36
Eshop tradičně nenávidí vrácení zboží, protože s ním přicházejí komplikované procesy a odcházejí peníze. Ale musí to tak být? Dvě třetiny zákazníků před nákupem čte podmínky vrácení. 9% eshopů již nabízí vrácení kompletně zdarma včetně dopravy, přestože je k tomu nenutí zákon. Trend jde směrem maximální pohodlnosti pro zákazníka, a to i když se zbožím není spokojený. Na přednášce si řekneme spoustu dalších čísel o vratkách a reklamacích, nejlepší případy ze světa a hlavně – jak nastavit vrácení správně i ve vašem obchodě.
Milan Bláha
CEO/NeNo design Ltd. - Detektiv Brand
Budujete značku nebo jen prodáváte ? + BONUS
Přednáška 35
BONUS: Každý účastník přednášky obdrží navíc: workbook o budování své značky. Proč vlastně podnikáte a jaké vlastnosti vaše značka má. Co je to DNA vaší značky ? Jaké prostředky můžete využít k budování vaší značky online i offline. Proč bych měl začít s budováním značky tady a teď ?
Jan Tlapák
CEO @ Ecomail.cz & Topol.io
Automatizace jsou více než jen přání k svátku. Úvod do multichannel marketingu.
Přednáška 75
Častým tématem v e-mail marketingu jsou právě automatizace. Spousta e-shopů však nastaví přání k svátku, welcome kampaň po registraci z pop-upu a za svatý grál a maximum je pak považována připomínka opuštěného košíku, která je většinou posílána bez konkrétního opuštěného produktu. Přednáška bude proto zaměřená na konkrétní scénáře multichannel automatických kampaní pro e-shopy. Dozvíte se, jak jednoduše posílat automatické e-maily a ve stejný čas automaticky zobrazovat reklamu na Facebooku na základě chování zákazníka. Jak pracovat s SMS-kami, nebo zda lze automaticky poslat i fyzickou poštu.
Veronika Kratochvílová
Freelance Marketing Specialist
Blog jako podpora marketingu - proč tedy nevyužít Wordpress?
Přednáška 31
Lidé na internetu hledají informace, zábavu a nástroje. Proč tedy nevyužít potenciálu blogu a nedopřát jim to přímo a podpořit tak svou značku? Podpoříte tak nejen marketing svého e-shopu, ale udržíte si i stálé zákazníky. A jak k tomu využít funkce, jež nabízí Wordpress?
Jan Kalinko | E-shop konzultant
CEO SvětBot.cz, Founder OnCon s.r.o.
Jak se jako e-shopař vzdělávat?
Přednáška 68
E-shopařina je těžký obor. I proto je potřeba pro úspěch něco udělat - vzdělávat se! Ale jak? Na každém rohu hromada reklamních keců a přednášek, tlak na doporučení toho či onoho... A ve výsledku strávíte hromadu času něčím, z čeho si nic moc neodnesete... To v lepším případě. V tom horším si objednáte něco co nefunguje a mnohdy to ani nevíte... Pokud dáte mé přednášce hlas, řeknu vám, jak se efektivně vzdělávat. A to ať už zdarma nebo za rozumné peníze... Přidám osobní zkušenosti a pohled na věc.
Jan Vodička
Marketingový manažer GoPay
Co nás 5 milionů plateb naučilo o tom, jak získat víc dokončených objednávek?
Case-study 36
Je lepší zákazníky při placení přesměrovat na platební bránu, nebo dokončí víc plateb, když se jim brána zobrazí na místě, kde nakupují? Abychom zjistili odpověď, provětrali jsme GoPay datové sklady, vybrali z nich přes 5 milionů plateb za poslední rok a porovnali výkonnost inline a redirect varianty GoPay platební brány. Výsledek? Prozradíme v prezentaci. Společně s dalšími tipy, které nám data ukázala.
Petr Havlíček
Specialista na Email marketing
Eshot - nová zbraň email marketingu - včetně výsledků AB testu
Case-study 16
Eshot je velmi zkrácenou formou klasického newsletteru. Neobsahuje delší vyprávění ani mřížku s produkty. Zaměřuje se na jedno konkrétní téma a jeho jediným cílem je, aby ho příjemce prokliknul. Jaké má výsledky a jak ho vhodně kombinovat s klasicky rozesílaným newsletterem? Při našem měsíčním AB testování na outdoorovém eshopu zaznamenala varianta s eshotem nárůst o 33,6 %. Pojďte se dozvědět, jak toho můžete dosáhnout i váš eshop.
Dan Erlebach
Zakladatel a CEO SharyGo
Sdílení věcí jako nová alternativa přístupu k věcem
Přednáška 20
Sdílení věcí mezi lidmi přináší na trh nový alternativní model jejich využívání. Proč si kupovat věc, kterou využijeme párkrát v roce a bude nám doma zabírat místo, když si tuto věc můžeme zapůjčit od lidí v našem okolí. Dozvíte se, proč jsme první, kteří tento koncept úspěšně rozvíjí, jak se nám daří dvojnásobný růst týdně a jak tento model rozvíjíme. Zároveň vám během přednášky představíme několik měsíců připravovaný projekt, který posune sdílení věcí mezi lidmi na další úroveň. Připravovanou novinku, kterou jako první zde (i na světe) uvedeme do praxe.
Radek Hudák
Marketing manager
Videokampaně jako další kanál v online marketingu s pozitivní ROI
Přednáška 35
Kde vám všude videokampaně pomůžou? Jak je nastavit? Jak je měřit a reportovat finančnímu řediteli. Jak na nich vydělat a zároveň si zýšit znalost značky.
Vladimír Přichystal
obchodní ředitel Besteto.cz
Konec doby zbožákové?
Přednáška 72
Návštěvnost Heureky i Zboží.cz klesá. Alza odešla z Heureky. Spousta e-shopů bojuje se spárovaností a dalšími problémy. Jsou už zbožáky za zenitem? Vyplatí se ve vyhledávačích zboží vůbec ještě inzerovat? Kam se přesunuli zákazníci z vyhledávačů zboží? Pojďme se na vše podívat řečí čísel.
Martin Lonský
CEO, Software architect ApuTime.com
ElasticSearch for E-commerce—Speedup your eShop
Workshop 20
ElasticSearch se hodí všude, kde se pracuje s velkým množstvím dat, kde se filtruje a vyhledává. Je tudíž nezbytné o něm vědět. Dodnes, bohužel, existují eshopy, které vyhledávají a filtrují zboží oproti databázi. Filtrujte a vyhledávejte ve svém eShopu rychleji, než google! Nenechte se penalizovat za dlouhý page load. Ing. Martin Lonsky, Software architect at ApuTime—the future of Project Management. Zend Certified PHP Engineer, ZendFramework2 Certified Architect
Jiří Moos
CEO
Inspishop: E-commerce řešení na míru
Přednáška 4
Inspirum Technologies je vývojářské studio sídlící ve vile na pražských Vinohradech. V rámci vlastní e-commerce platformy Inspishop staví pro klienty e-commerce řešení na míru. Maximální důraz klade firma na automatizaci interních procesů a současně na zvyšování obratu díky optimalizaci designu e-shopu na míru cílové skupině zákazníků. Platforma Inspishop je určená pro klienty, kteří nejsou spokojeni s univerzálními e-shopy a potřebují individuálnější řešení. Kombinuje v sobě e-shop, který vývojáři přizpůsobují na míru podle potřeb klientů, a současně se stará o kompletní proces objednávky produktu včetně komunikace během doručení zákazníkovi. Platforma využívá datamining a prvky strojového učení, které umožňují automatické doporučování produktů nebo personalizovanou komunikaci se zákazníkem.
Jan Svášek
Server Specialist
Jak správně zajistit hosting svému eshopu?
Přednáška 14
Dennodenně se setkávám s dotazy klientů ve stylu: A proč mi na provoz eshopu nestačí klasický webhosting za pár korun ročně? Těch důvodů je hned několik! Cílem přednášky je vysvětlit posluchačům, jak správně zahostovat svůj eshop, aby při prvním problému nepřišla jejich snaha a vynaložené finanční prostředky v niveč.
Damir Špoljarič
Co-founder
Připravte váš eshop pro zahraniční expanzi
Přednáška 21
Již 11 let zajišťujeme provoz každému 3. českému a slovenskému eshopu včetně těch největších, díky čemuž jsme získali unikátní zkušenosti s přípravou infrastruktury eshopů pro zahraniční expanzi (včetně eshopů fungujících na několika kontinentech). Na své přednášce vás provedu světem "cloudů", CDN a jiných technologiích a poradím, jak se v nich orientovat a co vlastně technicky reálně potřebujete pro zahraniční expanzi, jak zrychlit váš eshop v zahraničí a minimalizovat náklady.
Tomáš Vrtík
CEO
Plánujete expandovať s e-shopom do Maďarska? Pripútajte sa prosím!
Přednáška 16
Expanzia vášho e-shopu do Maďarska môže byť riadna jazda. A to doslova. Vypočujte si prednášku, v ktorej zazneje know-how o maďarskej e-commerce, dáta českých a slovenských e-shopov, ktoré tu pôsobia a skúsenosti, pri ktorých budete niekedy nechápavo krútiť hlavou. :)
Fero Volar
Head of Server products
Bez HTTPS to nepôjde
Přednáška 13
HTTPS je primárne o bezpečnosti, ale nie len o nej. Aké má ďalšie benefity z pohľadu SEO, alebo výkonu. A prečo sa v budúcnosti na svojom e-shope bez neho nezaobídete.
Milan Tříska
marketingový stratég
Brandování na výkon - hodně muziky za pár korun na Facebooku
Přednáška 63
Taky na vás jdou osypky, když někde zaslechnete - Budování brandu na Facebooku? Tak o tom ta přednáška nebude. Je o tom, jak účinně komunikovat vaši tržní výhodu a kolik ušetříte, pokud svoji konkurenční výhodu znáte. Kromě toho, proč je nutné znát svoji konkurenční výhodu, vám prozradím pár návodů, jak se k takové konkurenční výhodě dopracovat.
Michal Husák
Online marketing, link building
Marketing s humorem
Přednáška 35
Jak prodává vtip? Přednáška o využití humoru v marketingu správným způsobem. Příklady dobrých i špatných kampaní. Co je cílem a kde čerpat inspiraci? Jak s malým rozpočtem oslovit obrovský počet lidí?
Adam Bičiště
CEO & Founder
SizeID: Zázračné tlačítko plní sny e-shopařů
Přednáška 10
Fashion e-shopy podle všeho již brzy zcela převálcují kamenné prodejny s jejich nemoderními kabinkami a dlouhými frontami. Jejich majitelé si však stále rvou vlasy nad množstvím reklamací. Náklady, ztráta času, nespokojenost. Prostě opruz. Co kdyby existovalo zázračné tlačítko, na které by zákazník jednoduše klikl a ihned by věděl, jakou velikost si objednat?
Jiří Novák
Head of Performance advertising
Objevte v PPC nevyužitý potenciál
Přednáška 58
Nasdílím konkrétní tipy, jak lze jednoduše ověřit, že PPC kampaně běží na maximum a zda je v nich nevyužitý potenciál. Zjistěte, proč nesledovat jen průměrné pozice, ale také klíčový podíl zobrazení a výkon reklam na TOP pozicích. Dále tipy k čerpání rozpočtu kampaní a proč při správě nezapomínat na Paretovo pravidlo.
Milan Fiala
Online Marketing Specialist
Expanze s e-shopem do Německa - na co si dát pozor?
Přednáška 19
Velké množství e-shopařů uvažuje o expanzi svého podnikání na zahraniční trhy. Německo se na první pohled jeví jako země pro e-commerce zaslíbená, nicméně je důležité si uvědomit několik nástrah, které na vás na německém trhu mohou číhat. V rámci mé přednášky vás dokonale připravím pro expanzi na německý trh. Nebudou chybět informace z e-commerce, internetového marketingu či důležité postřehy o tom, jak si vlastně získat srdce německého zákazníka.
Luděk Volejník
Mergado konzultant
8 tipů pro zlepšení inzerce na zbožových srovnávačích pomocí Mergada
Přednáška 33
Představím 8 praktických tipů, které pomohou e-shopařům zlepšit jejich inzerci na zbožových srovnávačích (Heureka, Zboží.cz, Google nákupy, Glami, ...) a díky tomu vydělat více peněz nejen v předvánoční sezóně. To vše díky možnostem Mergada, nejlepšího nástroje pro správu zbožáků. ;-) Stručně zmíním také zajímavé novinky v Mergadu, které e-shopům pomohou s expanzí do zahraničí nebo při správě PPC kampaní.
Standa Vavřík
Majitel a jednatel
Využití Facebooku pro živnostníky a podnikatele v rergionálním marketingu.
Přednáška 16
Praktické postupy a ukázky toho, jak může firma v regionu Severní Moravy podnikat tak, aby byla konkurencí pro nadnárodní společnosti a získala svůj podíl na trhu v místě kde podniká. Postupy pro místní a regionální firmy. Jak využít eshop a propagaci v místě podnikání?
Michal Janík
MERGADO: novinky 2017 a jak s nimi vydělat ve Vánoční prodejní sezóně❢
Přednáška 26
Od loňského ShopCampu jsme pro Vás v Mergadu připravili 44 novinek. Představím Vám je a vysvětlím, jak je použít pro navýšení tržeb e-shopu. Třeba v následující Vánoční prodejní sezóně. Věřím, že budete koukat :-)
Jiří Guňka
💰 Kdo nebidduje, nevyhraje?
Přednáška 36
Biddovat na první pozici? Nebo stačí být do čtvrtého místa? A které produkty nebiddovat vůbec? Pokud se vám takové otázky honí hlavou, nejspíš přemýšlíte nad biddingovými strategiemi. Pojďme o nich přemýšlet spolu a hledat nejvhodnější cestu pro svůj e-shop nebo klienta. Během přednášky projdeme biddingové strategie a jejich výhodnost v závislosti na tom kolik máte k dispozici prostředků - času, peněz nebo informací, stavu konkurence a očekávání klienta. Přednáška je vhodná pro ty, kteří už nastavovali bidding ve vyhledávačích zboží, nebo znají základní pojmy z této oblasti.
Marek Mencl
Design Sprint
Přednáška 9
O metodice. O tom kdy a proč je dobré ji využít. Jak se na ni připravit a co od ni očekávat. Povídání doplněné o reálné zkušenosti z praxe získané na realizaci 5 plnohodnotných sprintů, které jsme v Pábení tento rok vedli.
Martin Dostál
Inteligentní chobotnice
5 tipů jak zdarma zvýšit prodej díky kvalitní zákaznické podpoře.
Přednáška 28
Věděli jste, že Vaši zákazníci jsou nejlepší testeři? Že téměř každý hloupý dotaz na zákaznickou podporu se dá změnit v hroudu zlata? A že lze dosáhnout toho, aby Vám 95% Vašich nespokojených zákazníků na konci upřímně poděkovalo? Ano, to a mnohem víc v mé přednášce. Přednášet bude Martin Dostál, správce 6ti e-shopů a provozovatel služby Vyfakturuj.cz a SimpleShop.cz.
Tomáš Haškovec
MARKETING MANAGER
Nákup musí být zážitek? :)
Přednáška 26
O čem to bude vám poví Tomáš sám :) přihlašuji jej na tajňačku, ale rozhodně bude mít radost :) Petra Plemlová unuo
Ludmila Navrátilová
Konzultant SEO a PPC
​5 nejčastějších chyb při práci se srovnávači – zaměřeno na Heureku a Zboží.cz
Přednáška 55
Máte eshop nebo se o nějaký eshop staráte vašemu klientovi? Marketingové kanály Heuréka a Zboží.cz vám relativně dobře fungují, ale co kdyby mohly fungovat ještě líp a přinášet větší zisk? Co když nevyužíváte ​jejich ​potenciál na maximum? Ukáži vám 5 nejčastějších chyb, se kterými se setkávám v rámci každodenní agenturní praxe a jejichž odstranění otvírá eshopům nový potenciál. Podělím se s vámi o zkušenosti v oblasti srovnávačů, ukáži konkrétní případy z praxe a​ dám pár tipů na efektivn​í ​řešení.
Petr Svoboda
CEO
Jediná možná budoucnost pro online prodejce je proměna ve společnosti technologické, které rychle inovují a vyhodnocují
Přednáška 62
V dnešním extrémně konkurenčním prostředí musí e-shopy doručovat nejen produkty, ale také prvotřídní nákupní zkušenost. E-shopy musí být jak inovativní tak efektivní. Dopředu však nemůže nikdo vědět, které inovace a nápady budou konkrétnímu e-shopu nakonec fungovat. Klíčová je tedy schopnost rychle (na denní či týdenní bázi) vyhodnocovat jejich potenciál a soustředit se na to, co dává smysl z byznysového pohledu. Dnes se samotná aplikace e-shopu stává hlavním pilířem ambiciózních projektů a ruku v ruce se změnami trhu, se obchodní společnosti (ať už B2C či B2C) plynule mění ve společnosti technologické. Zajímá-li vás jak tyto trendy ovlivňují e-shopy v Česku, jste vítání!
Marie Štouračová
SEO konzultant
Konec intuicím - začněte konečně tvořit obsah na základě dat!
Přednáška 90
Přestaňte vyhazovat peníze za obsah, který tvoříte pouze na základě intuice. Nestřílejte nápady jen tak od boku a ověřte si jejich trendovost. Ukážu vám, jak efektivně tvořit obsah na základě dat, jak ho plánovat, a hlavně jak jej zapojit do celé marketingové strategie včetně přizpůsobování vaší nabídky.
Zbyněk Hyrák
Webový analytik a Freelancer
Jak číst a vyhodnocovat data v Google Analytics
Workshop 65
Sledujete pouze návštěvnost vašeho e-shopu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů? V tomto workshopu se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Ukáži vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát. Které to jsou, a co ve skutečnosti znamenají? Podíváme se blíže i na asistované konverze. Dozvíte se, proč bychom jim měli věnovat více pozornosti. Přijďte na workshop a poznejte webovou analytiku zblízka!
Milan Pichlík
CEO Affiliate Agency s.r.o.
CASE STUDY: Jak vytvořit a řídit affiliate program eshopu v roce 2017
Přednáška 6
Affiliate marketing. Znáte? Asi fuj, řeknete si. To nechceme a neděláme protože... Pojďme to vzít z druhého konce a přemýšlet nad tím PROČ a JAK by jste ho měli dělat. Na praktických příkladech (čísla, data, grafy, výsledky testů, faily...) Vám ukáži jak postavit a řídit affiliate program eshopu, aby skutečně vydělával peníze a tvořil až 20% celkového obratu eshopu. Vím, že téma není sexy jako SEO, PPC, mailing nebo třeba sociální sítě, ale za to Vám nabízím reálné zkušenosti z této oblasti, kterou jste se nikdy pravděpodobně nezabývali více do hloubky. Pojďte dát šanci affiliate marketingu :)
Pavel Jaroš
CFO @ Koralky.cz
Data-driven řízení firmy s Power BI v praxi: zkušenosti a (finanční) přínosy
Přednáška 66
Dozvíte se, jak jsme v praxi zahájili přechod Korálků.cz od intuitivního řízení k řízení pomocí dat, co to přineslo, a jaké jsou přitom pasti. Používáme k tomu Microsoft Power BI. Jsme malá organicky rostoucí firma v silně konkurenčním prostředí na saturovaném trhu. Proto je rovnováha mezi náklady a přínosem extrémně důležitá. Pokud je vaše firma v podobné situaci a máte pocit, že s rozhodováním pomocí dat to máte zatím slabší, určitě využijete naše tipy.
David Lintimer
Senior Server Specialist
Proč vám nefunguje web?
Přednáška 8
Podíváme se na nejčastější důvody, které způsobují výpadky a nedostupnost internetových projektů. Probereme jak konkrétním problémům předcházet, jak je následně řešit a co je dobré mít ve smlouvě s vaším poskytovatelem.
Peter Bakoš
Business Development Manager
Byť najlacnejší dnes už nestačí!
Přednáška 4
Ako zmeniť prístup k zákazníkom a spôsob komunikácie s nimi, získať si ich dôveru a vybudovať tak hodnovernú značku na trhu? Využívate v dnešnej dobe všetky dáta, ktoré máte k dispozícií, naplno a efektívne? Získajte vďaka omnichannel zákaznickej podpore vynikajúci nástroj na dosiahnutie WOW efektu a odlíšte sa tak od množstva konkurencie. Custommer support / client service novej generácie.
Zdenek Horak
Dělám lepší Google Maps
Mít či nemít firemní místo na Googlu?
Workshop 4
Také si lámete hlavu nad touto otázkou? Na workshopu si ukážeme, jaký e-shop může či nemůže mít firemní místo na Googlu :-) Díky za váš hlas!
Ondřej Špulák
právník @ Právo e-shopů.cz
GDPR, ePrivacy, ZKB aneb jak přežít legislativní nálož v roce 2018
Přednáška 9
V roce 2018 dopadnout na e-commerce plně nové povinnosti plynoucí z nových právních předpisů spojených s ochranou osobních údajů (nařízení GDPR), ochranou osobních údajů online (nařízení ePrivacy) a kybernetickou bezpečností (novela zákon o kybernetické bezpečnosti). V rámci přednášky představím dopady na e-commerce portály (zejm. e-shopy) a ukážu, jak se se změnami, které nové předpisy přinášejí, co nejlépe vypořádat.
Pavel Mikulka
CEO
Nové komunikační kanály jako nástroj pro zvýšení efektivity
Case-study 22
Notifikační SMS dnes už patří k zákazníkem očekávaným službám v e-commerce. Podívejte se jak jít dále, přiblížit se zákazníkům a využít potenciál služeb jako Viber nebo Facebook Messenger i pro váš byznys.