Seznam speakerů

Tady je seznam speakerů, kteří přihlásili přednášku, case-study nebo workshop. O finálním programu vedlejšího sálu rozhodnujete vy - účastníci ShopCampu.


Jméno speakera Název Typ Hlasy
Dominik Neckař
Head of Brand advertising
Jak pomoci značce výkonnostní bannerovou reklamou
Přednáška 0
Dozvíte se, jaké máte v on-linu možnosti v rámci display kampaní, co který typ nabízí a jaká jsou tam specifika, klady a zápory. Jak určit, jestli jít spíš programmatickou cestou, nebo chtít bannery nakupovat na přímo. Dozvíte se, jak pracujeme s kampaněmi my, ukážeme vám výsledky bannerových kampaní a řekneme si, jak je můžete správně vyhodnotit.
Petr Boroš
Founder @ Retino
Nebojte se vratek, výměn a reklamací
Přednáška 0
Eshop tradičně nenávidí vrácení zboží, protože s ním přicházejí komplikované procesy a odcházejí peníze. Ale musí to tak být? Dvě třetiny zákazníků před nákupem čte podmínky vrácení. 9% eshopů již nabízí vrácení kompletně zdarma včetně dopravy, přestože je k tomu nenutí zákon. Trend jde směrem maximální pohodlnosti pro zákazníka, a to i když se zbožím není spokojený. Na přednášce si řekneme spoustu dalších čísel o vratkách a reklamacích, nejlepší případy ze světa a hlavně – jak nastavit vrácení správně i ve vašem obchodě.
Milan Bláha
CEO/NeNo design Ltd. - Detektiv Brand
Budujete značku nebo jen prodáváte ?
Přednáška 0
Marketing je mrtev ... Zavolejte detektiva Branda. Proč vlastně podnikáte a jaké vlastnosti vaše značka má. Co je to DNA vaší značky ? Jaké prostředky můžete využít k budování vaší značky online i offline. Proč bych měl začít s budováním značky tady a teď ?
Jan Tlapák
CEO
Automatizace jsou více než jen přání k svátku. Úvod do multichannel marketingu.
Přednáška 0
Častým tématem v e-mail marketingu jsou právě automatizace. Spousta e-shopů však nastaví přání k svátku, welcome kampaň po registraci z pop-upu a za svatý grál a maximum je pak považována připomínka opuštěného košíku, která je většinou posílána bez konkrétního opuštěného produktu. Přednáška bude proto zaměřená na konkrétní scénáře multichannel automatických kampaní pro e-shopy. Dozvíte se, jak jednoduše posílat automatické e-maily a ve stejný čas automaticky zobrazovat reklamu na Facebooku na základě chování zákazníka. Jak pracovat s SMS-kami, nebo zda lze automaticky poslat i fyzickou poštu.
Veronika Kratochvílová
Freelance Marketing Specialist
Blog jako podpora marketingu - proč tedy nevyužít Wordpress?
Přednáška 0
Lidé na internetu hledají informace, zábavu a nástroje. Proč tedy nevyužít potenciálu blogu a nedopřát jim to přímo a podpořit tak svou značku? Podpoříte tak nejen marketing svého e-shopu, ale udržíte si i stálé zákazníky. A jak k tomu využít funkce, jež nabízí Wordpress?
Jan Kalinko | E-shop konzultant
CEO SvětBot.cz, Founder OnCon s.r.o.
Jak se jako e-shopař vzdělávat?
Přednáška 0
E-shopařina je těžký obor. I proto je potřeba pro úspěch něco udělat - vzdělávat se! Ale jak? Na každém rohu hromada reklamních keců a přednášek, tlak na doporučení toho či onoho... A ve výsledku strávíte hromadu času něčím, z čeho si nic moc neodnesete... To v lepším případě. V tom horším si objednáte něco co nefunguje a mnohdy to ani nevíte... Pokud dáte mé přednášce hlas, řeknu vám, jak se efektivně vzdělávat. A to ať už zdarma nebo za rozumné peníze... Přidám osobní zkušenosti a pohled na věc.
Jan Vodička
Marketingový manažer
Co nás 5 milionů plateb naučilo o tom, jak získat víc dokončených objednávek?
Case-study 0
Je lepší zákazníky při placení přesměrovat na platební bránu, nebo dokončí víc plateb, když se jim brána zobrazí na místě, kde nakupují? Abychom zjistili odpověď, provětrali jsme GoPay datové sklady, vybrali z nich přes 5 milionů plateb za poslední rok a porovnali výkonnost inline a redirect varianty GoPay platební brány. Výsledek? Prozradíme v prezentaci. Společně s dalšími tipy, které nám data ukázala.
Petr Havlíček
Specialista na Email marketing
Eshot - nová zbraň email marketingu - včetně výsledků AB testu
Case-study 0
Eshot je velmi zkrácenou formou klasického newsletteru. Neobsahuje delší vyprávění ani mřížku s produkty. Zaměřuje se na jedno konkrétní téma a jeho jediným cílem je, aby ho příjemce prokliknul. Jaké má výsledky a jak ho vhodně kombinovat s klasicky rozesílaným newsletterem? Při našem měsíčním AB testování na outdoorovém eshopu zaznamenala varianta s eshotem nárůst o 33,6 %. Pojďte se dozvědět, jak toho můžete dosáhnout i váš eshop.
Dan Erlebach
Zakladatel a CEO SharyGo
Sdílení věcí jako nová alternativa přístupu k věcem
Přednáška 0
Sdílení věcí mezi lidmi přináší na trh nový alternativní model jejich využívání. Proč si kupovat věc, kterou využijeme párkrát v roce a bude nám doma zabírat místo, když si tuto věc můžeme zapůjčit od lidí v našem okolí. Dozvíte se, proč jsme první, kteří tento koncept úspěšně rozvíjí, jak se nám daří dvojnásobný růst týdně a jak tento model rozvíjíme. Zároveň vám během přednášky představíme několik měsíců připravovaný projekt, který posune sdílení věcí mezi lidmi na další úroveň. Připravovanou novinku, kterou jako první zde (i na světe) uvedeme do praxe.
Radek Hudák
Marketing manager
Videokampaně jako další kanál v online marketingu s pozitivní ROI
Přednáška 0
Kde vám všude videokampaně pomůžou? Jak je nastavit? Jak je měřit a reportovat finančnímu řediteli. Jak na nich vydělat a zároveň si zýšit znalost značky.
Vladimír Přichystal
obchodní ředitel Besteto.cz
Konec doby zbožákové?
Přednáška 0
Návštěvnost Heureky i Zboží.cz klesá. Alza odešla z Heureky. Spousta e-shopů bojuje se spárovaností a dalšími problémy. Jsou už zbožáky za zenitem? Vyplatí se ve vyhledávačích zboží vůbec ještě inzerovat? Kam se přesunuli zákazníci z vyhledávačů zboží? Pojďme se na vše podívat řečí čísel.
Martin Lonský
CEO, Software architect ApuTime.com
ElasticSearch for E-commerce—Speedup your eShop
Přednáška 0
ElasticSearch se hodí všude, kde se pracuje s velkým množstvím dat, kde se filtruje a vyhledává. Je tudíž nezbytné o něm vědět. Dodnes, bohužel, existují eshopy, které vyhledávají a filtrují zboží oproti databázi. Nenechte se penalizovat za dlouhý page load. Ing. Martin Lonsky, Software architect at ApuTime—the future of Project Management. Zend Certified PHP Engineer, ZendFramework2 Certified Architect
Jiří Moos
CEO
Inspishop: E-commerce řešení na míru
Přednáška 0
Inspirum Technologies je vývojářské studio sídlící ve vile na pražských Vinohradech. V rámci vlastní e-commerce platformy Inspishop staví pro klienty e-commerce řešení na míru. Maximální důraz klade firma na automatizaci interních procesů a současně na zvyšování obratu díky optimalizaci designu e-shopu na míru cílové skupině zákazníků. Platforma Inspishop je určená pro klienty, kteří nejsou spokojeni s univerzálními e-shopy a potřebují individuálnější řešení. Kombinuje v sobě e-shop, který vývojáři přizpůsobují na míru podle potřeb klientů, a současně se stará o kompletní proces objednávky produktu včetně komunikace během doručení zákazníkovi. Platforma využívá datamining a prvky strojového učení, které umožňují automatické doporučování produktů nebo personalizovanou komunikaci se zákazníkem.
Jan Svášek
Server Specialist
Jak správně zajistit hosting svému eshopu?
Přednáška 0
Dennodenně se setkávám s dotazy klientů ve stylu: A proč mi na provoz eshopu nestačí klasický webhosting za pár korun ročně? Těch důvodů je hned několik! Cílem přednášky je vysvětlit posluchačům, jak správně zahostovat svůj eshop, aby při prvním problému nepřišla jejich snaha a vynaložené finanční prostředky v niveč.
Damir Špoljarič
Co-founder
Připravte váš eshop pro zahraniční expanzi
Přednáška 0
Již 11 let zajišťujeme provoz každému 3. českému a slovenskému eshopu včetně těch největších, díky čemuž jsme získali unikátní zkušenosti s přípravou infrastruktury eshopů pro zahraniční expanzi (včetně eshopů fungujících na několika kontinentech). Na své přednášce vás provedu světem "cloudů", CDN a jiných technologiích a poradím, jak se v nich orientovat a co vlastně technicky reálně potřebujete pro zahraniční expanzi, jak zrychlit váš eshop v zahraničí a minimalizovat náklady.
Tomáš Vrtík
CEO
Plánujete expandovať s e-shopom do Maďarska? Pripútajte sa prosím!
Přednáška 0
Expanzia vášho e-shopu do Maďarska môže byť riadna jazda. A to doslova. Vypočujte si prednášku, v ktorej zazneje know-how o maďarskej e-commerce, dáta českých a slovenských e-shopov, ktoré tu pôsobia a skúsenosti, pri ktorých budete niekedy nechápavo krútiť hlavou. :)
Fero Volar
Head of Server products
Bez HTTPS to nepôjde
Přednáška 0
HTTPS je primárne o bezpečnosti, ale nie len o nej. Aké má ďalšie benefity z pohľadu SEO, alebo výkonu. A prečo sa v budúcnosti na svojom e-shope bez neho nezaobídete.
Marek Hnátek
Freelancer
Jak na automatickou kontrolu SEO faktorů
Workshop 0
Návštěvnost a dostupnost webu, změna pozic nebo nové odkazy a zmínky... To jsou faktory, které majitele webu zajímají a kterých chce o nich mít přehled. Nemusíme je ale kontrolovat ručně a zvlášť. Na workshopu si ukážeme, jak si pomocí užitečných nástrojů nastavit jejich automatickou kontrolu respektive upozornění v případě, že u našeho webu dojde ke změnám.
Milan Tříska
marketingový stratég
Brandování na výkon - hodně muziky za pár korun na Facebooku
Přednáška 0
Taky na vás jdou osypky, když někde zaslechnete - Budování brandu na Facebooku? Tak o tom ta přednáška nebude. Je o tom, jak účinně komunikovat vaši tržní výhodu a kolik ušetříte, pokud svoji konkurenční výhodu znáte. Kromě toho, proč je nutné znát svoji konkurenční výhodu, vám prozradím pár návodů, jak se k takové konkurenční výhodě dopracovat.
Michal Husák
https://www.facebook.com/husakmichal
Marketing s humorem
Přednáška 0
Jak prodává vtip? Přednáška o využití humoru v marketingu správným způsobem. Příklady dobrých i špatných kampaní. Co je cílem a kde čerpat inspiraci? Jak s malým rozpočtem oslovit obrovský počet lidí?
Adam Bičiště
CEO & Founder
SizeID: Zázračné tlačítko plní sny e-shopařů
Přednáška 0
Fashion e-shopy podle všeho již brzy zcela převálcují kamenné prodejny s jejich nemoderními kabinkami a dlouhými frontami. Jejich majitelé si však stále rvou vlasy nad množstvím reklamací. Náklady, ztráta času, nespokojenost. Prostě opruz. Co kdyby existovalo zázračné tlačítko, na které by zákazník jednoduše klikl a ihned by věděl, jakou velikost si objednat?
Jiří Novák
Head of Performance advertising
Objevte v PPC nevyužitý potenciál
Přednáška 0
Nasdílím konkrétní tipy, jak lze jednoduše ověřit, že PPC kampaně běží na maximum a zda je v nich nevyužitý potenciál. Zjistěte, proč nesledovat jen průměrné pozice, ale také klíčový podíl zobrazení a výkon reklam na TOP pozicích. Dále tipy k čerpání rozpočtu kampaní a proč při správě nezapomínat na Paretovo pravidlo.